Nöropazarlama ve Tüketici Davranışları Eğitimi

4,9 (48 oylama)
 Son Güncelleme Tarihi: 05/2025
 Türkçe

Üretken Yapay Zeka ve Prompt Mühendisliği Eğitimi
eğitimimize göz atabilirsiniz.

Eğitimin Amacı:

Bu eğitim, pazarlama dünyasında fark yaratmak isteyen profesyonellere nörobilim temelli pazarlama stratejilerini öğretmeyi ve tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz edebilme yetkinliği kazandırmayı amaçlar. Katılımcılar; tüketici kararlarını etkileyen bilinçdışı faktörleri, duygusal tetikleyicileri ve algı yönetimini öğrenerek pazarlama süreçlerini güçlendirecek bilgi ve becerilere sahip olur.


Eğitim Süresi:

  • Toplam 12 Saat
  • 4 Hafta (Haftada 3 Saat)
  • Online

Eğitim İçeriği:

Hafta 1: Nöropazarlamaya Giriş ve Temel Kavramlar

  • Nöropazarlama nedir?
  • Nöropazarlamanın pazarlamadaki yeri ve önemi
  • Beyin yapısı ve karar alma mekanizmaları
  • Bilinçli ve bilinçdışı tüketici davranışları

Hafta 2: Duygular ve Karar Alma Süreçleri

  • Duyguların satın alma kararlarına etkisi
  • İlk izlenim, dikkat ve hafıza ilişkisi
  • Algı yönetimi ve markalaşma süreçleri
  • Nöroestetik: Renkler, şekiller ve sunumun beyin üzerindeki etkisi

Hafta 3: Satın Alma Davranışlarının Bilimsel Analizi

  • Tüketici beyninde ödül sistemi ve tetikleyiciler
  • Hikaye anlatımı (Storytelling) ve duygusal bağ kurma
  • Fiyatlandırma psikolojisi ve ikna yöntemleri
  • Sosyal etki ve grup psikolojisinin satın alma kararlarına etkisi

Hafta 4: Uygulamalı Nöropazarlama Stratejileri

  • Reklam, içerik ve kampanyalarda nöropazarlama uygulamaları
  • Deneysel nöropazarlama çalışmaları örnekleri
  • Etkili görsel ve metin tasarımı
  • Katılımcı projeleri: Nöropazarlama odaklı pazarlama planı hazırlama

Kimler Katılabilir?

  • Pazarlama uzmanları ve yöneticileri
  • Satış ve reklam profesyonelleri
  • Marka ve iletişim danışmanları
  • Dijital pazarlama uzmanları
  • Girişimciler ve işletme sahipleri
  • Tüketici davranışları ve pazarlama psikolojisiyle ilgilenen herkes

Eğitim Kazanımları:

  • Nöropazarlama yöntemlerini kullanarak etkili pazarlama stratejileri geliştirme
  • Tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz etme
  • Duygu ve algı yönetimiyle satışları artırma
  • Reklam ve kampanya süreçlerinde beyin odaklı çözümler uygulama
  • Bilinçdışı satın alma motivasyonlarını keşfetme
  • Nörobilim destekli marka iletişimi kurma

Eğitim Sonunda Ne Kazanırsınız?

  • Tüketici psikolojisini anlayarak satış ve pazarlama süreçlerinde fark yaratma
  • Etkili kampanya ve reklam tasarımları oluşturma becerisi
  • Algı yönetimi ve duygusal pazarlama konularında uzmanlık
  • Sektörünüzde rekabet avantajı sağlayacak bilimsel bilgi ve uygulama yeteneği

Önemli Bilgilendirme:

  • Eğitim katılımcı sayımız minimum 10 kişiye ulaştığında açılacaktır.

  • Eğitim materyalleri kayıtlı katılımcılara sağlanacaktır.

  • Eğitim sonunda katılımcılara üniversitemiz tarafından E-Devlet onaylı katılım sertifikası verilecektir.

  • Katılım için internet bağlantısı ve uygun bir cihaz gereklidir.

  • Eğitim bilgilendirmeleri için WhatsApp grubu kurulacaktır. Tüm gerekli bilgilendirmeler buradan yapılacaktır.

  • Katılımcılar her türlü soru ve sorunlarını gelisim@fsm.edu.tr adresine yazabilirler.

Yorumlar

Paylaş:

Sitemizi kullanarak çerezlere (cookie) izin vermektesiniz. Detaylı bilgi için Çerez Politikamız'ı inceleyebilirsiniz. TAMAM